Onze Hero’s

Ondanks het personeelstekort ontvingen we gelukkig ook in 2023 een groot aantal nieuwe collega’s. Er zijn activiteitenmedewerkers gestart om de pedagogisch medewerkers te helpen op de groepen en een groot aantal nieuwe locatieondersteuners zorgen ervoor dat een aantal huishoudelijke werkzaamheden worden gedaan. In 2023 is de Hero BBL klas gestart met 21 enthousiaste studenten.

Aantal Hero's 2021: 728
Aantal Hero's 2022: 772
Aantal Hero's 2023: 674

Hero’s startten hun BBL opleiding bij Hero

Hero’s startten als stagiair BOL

Hero’s startten als activiteitenmedewerker

Hero’s startten als locatieondersteuner

Hero’s startten als pedagogisch medewerker

Hero startte als clustermanager

7 Hero's

Hero’s startten op het servicekantoor

22 Jubilarissen

9 hero’s: 25 jaar in dienst
13 hero’s: 12,5 jaar in dienst

Onze kinderopvang

Voor elke buurt en locatie kijken we continue welke vraag er ligt ten aanzien van de kinderopvang en spelen we daarop in. In het afgelopen jaar is de nieuwbouw bij IKC de Wijde Wereld afgerond en hebben we naast de BSO en peuteropvang ook een kinderdagverblijf geopend. De peuteropvang aan de Flemingstraat is gesloten en de BSO aan de Vilniusstraat hebben we geopend. Hero heeft twee BSO locaties aan de Eemstraat en Geusevesperstraat na de zomer overgenomen van Kids2Ellens.

Locaties
84 Locaties in Haarlem en Spaarndam
21 Kinderdagverblijven in Haarlem en Spaarndam
27 Peuteropvang in Haarlem en Spaarndam
36 Buitenschoolse opvang in Haarlem en Spaarndam
Totaal aantal kindplaatsen: 3038
Kinderdagverblijf 973 kindplaatsen
Buitenschoolse opvang 1565 kindplaatsen
peuterspeelzaal 500 kindplaatsen
In 2023 maakten totaal 6230 kinderen gebruik van onze kinderopvang

Onze Klanttevredenheid

Hero kindercentra is dé plek waar alle kinderen op avontuur gaan, zich veilig en gezien voelen, plezier beleven en een kansrijke toekomst tegemoet gaan. Om onze kwaliteit te behouden en te verbeteren waar nodig, vragen we de ouders regelmatig feedback te geven via een continue klanttevredenheidsonderzoek dat uitgevoerd wordt door VerbeterMeter. In 2023 waarderen ouders Hero kindercentra met een gemiddeld cijfer van een 8!

8.0
“Fijne plek met lieve begeleiding. Ze verzinnen altijd creatieve spellen en activiteiten! Mijn kind wil nooit weg als ze wordt opgehaald.”
“Warme en degelijke, betrouwbare opvang, waar binnenlopen in de loop der jaren gaat voelen als binnenlopen bij een grote familie.”
“Wonderful atmosphere with beautiful people”
“Fantastisch! Vanaf het moment dat mijn zoon een kleine baby was is hij opgevangen door de medewerkers. Ze hebben Max altijd liefdevol opgevangen en verzorgd en ik heb me nooit zorgen gemaakt. Het was geweldig.”

Onze bijzondere momenten

Januari