Vacatures
nl en
Ouderportaal
KidsKonnect
  • Locaties
  • Opvang
    • Kinderopvang
    • Peuteropvang
    • BSO
  • Praktische informatie
    • Pedagogisch beleid
    • Complimenten en klachten
    • Inschrijven, plaatsing en rondleiding
    • Hoe betaal ik de opvang?
    • Openingsdagen
    • Voedingsbeleid
    • Veiligheid, gezondheid en hygiëne
    • Coronavirus
    • Veelgestelde vragen
  • Over Hero
    • Over Hero
    • Bestuur
    • Partners
    • Oudercommissie
    • Maatschappelijke kinderopvang
  • Werken bij
    • Waarom werken als Hero?
    • Vacatures
    • Open sollicitatie
  • Nieuws / Blogs
  • Contact

Veelgestelde vragen

Inschrijving/plaatsing/wachtlijst

Vanaf wanneer kan ik mijn kind aanmelden?
Je kunt je (aankomende) kind op ieder moment aanmelden via de button 'inschrijven' op de locatiepagina.
Moet ik inschrijfkosten betalen?
Nee, wij vragen geen inschrijf- of administratiekosten.
Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding/inschrijving?
Je ontvangt een bevestiging direct na de online inschrijving. Zodra we de juiste dag(en) en locatie kunnen aanbieden, nemen we contact op. Dit kan enige tijd duren en met de huidige drukte van aanvragen is het niet zeker of er op tijd een plek beschikbaar is. Voor BSO en KDV plannen we nieuwe kinderen een half jaar voor de gewenste startdatum in. Voor peuteropvang hanteren we een termijn van 3 maanden voor gewenste startdatum.
Wanneer krijg ik te horen of mijn kind geplaatst kan worden?
De afdeling Planning neemt contact met je op zodra wij een plaats kunnen aanbieden. Wanneer je kind gebruik kan maken van de opvang is moeilijk in te schatten omdat dit van veel factoren afhangt zoals: de leeftijd van het kind, de gewenste opvanglocatie(s) en de gewenste opvangdagen. Voor alle opvangsoorten is ook de gewenste startdatum een factor. Wanneer je bijvoorbeeld flexibel kunt zijn qua opvangdagen is er kans dat je sneller in aanmerking komt voor een plaats. Zodra wij een aanbod kunnen doen, nemen wij contact met je op. Natuurlijk mag je voor de laatste stand van zaken altijd contact met ons opnemen door te bellen naar (023)- 512 39 20 of te mailen naar: planning@herokindercentra.nl.
Wat kan ik doen om sneller een plaats te krijgen?
De drukke dagen zijn maandag, dinsdag en donderdag. Woensdag en vrijdag zijn minder druk. Als je flexibel kunt zijn qua dagen en geen voorkeur hebt voor een specifieke locatie, dan is plaatsing vaak eerder mogelijk.
Mijn kind staat op de wachtlijst, maar ik wil de gegevens wijzigen, kan dat?
Ja, je kunt de wijziging per mail of telefonisch aan ons doorgeven via telefoonnummer (023)- 512 39 20 of door te mailen naar: planning@herokindercentra.nl
Hoe komt het dat mijn kind al lang staat ingeschreven en andere kinderen wel geplaatst worden?
Kinderen worden geplaatst volgens de regels van het plaatsingsbeleid. In het plaatsingsbeleid zijn voorrangsregels opgenomen. Kinderen kunnen daardoor voor gaan op eerder ingeschreven kinderen. Voorbeelden van voorrang: tweede en volgende kinderen uit één gezin of kinderen die doorstromen van het kinderdagverblijf naar de buitenschoolse opvang.
Hoe vraag ik een rondleiding aan?
Nadat je kind is ingeschreven en er plek is op de gewenste locatie en/of voor de gewenste dagen nodigen we je graag uit op de locatie voor een intakegesprek en een rondleiding. Je ontmoet tijdens deze rondleiding de pedagogisch medewerkers en krijgt een goede indruk van de sfeer van onze kinderopvang, wat wij kinderen bieden en wat onze werkwijze is (ons pedagogisch handelen). Rondleidingen op locaties worden gepland wanneer zeker is dat je kind geplaatst kan worden of zicht is op een plaatsing. Op verschillende locaties is het namelijk niet meer vanzelfsprekend dat je direct terecht kan en is er sprake van een wachtlijst.
Hoe lang is de wachtlijst?
Er is geen doorloop termijn te hangen aan een wachtlijst. Uiteraard is er verschil tussen drie en honderd kinderen op de wachtlijst maar een specifieke datum van plaatsing kunnen we vaak niet geven. De doorloop is afhankelijk van gewenste dagen, inschrijfdatum, aantal gewenste locaties en voorrangskenmerk (zoals 2e kind, wijziging dag of nieuwe aanvraag).
Ik sta al 1,5 jaar ingeschreven waarom heb ik nog geen plek?
Op dit moment lopen de wachtlijsten op in de kinderopvang vanwege het personeelstekort. Het helpt om flexibel te zijn in de gewenste dag, het aantal dagen en gewenste locatie.
Wat is de kans is dat ons kind binnen niet al te lange tijd geplaatst kan worden?
Op dit moment gelden op veel locaties en op bijna alle babygroepen een plaatsingsstop in verband met het personeelstekort. Het eerste half jaar zeker zal er op veel KDV en BSO locaties helemaal geen nieuwe plekken aangeboden worden. Zodra wij wel met een aanbod kunnen komen nemen wij direct contact met u op.
Waar staat mijn kind op de wachtlijst?
Veel factoren spelen mee bij de toekenning van een opvangplek. Het kan zijn dat u op de 10e plaats staat en toch een aanbod ontvangt omdat u net een dag wenst waar plek is voor uw kind. Wij doen hier dus geen uitspraken over. Het helpt om flexibel te zijn in de gewenste dag, het aantal dagen en gewenste locatie.
Heb ik voorrang voor mijn 2e kind?
Ja, als u uw tweede kind inschrijft voor de BSO of het kinderdagverblijf heeft u een voorrangskenmerk. We werken met een plaatsingsbeleid waarin de voorrangskenmerken op een rij staan. Deze is te raadplegen via onze website.
Heb ik voorrang als ik al geplaatst ben maar wacht op een andere dag?
Ja, als u al gebruik maakt van de BSO of het kinderdagverblijf en op de wachtlijst staat voor een extra dag of het ruilen van een dag heeft u voorrang op nieuwe aanmeldingen. We werken met een plaatsingsbeleid waarin de voorrangskenmerken op een rij staan. Deze is te raadplegen via onze website.
Wanneer word de plaatsingstop weer opgeheven?
Dit is afhankelijk van het personeelstekort en op dit moment nog niet duidelijk, als de plaatsingstop opgeheven kan worden en wij uw kind een plek kunnen bieden informeren wij u.
Word ik op de hoogte gehouden wanneer ik geen aanbod ontvang?
Nee. Helaas is het voor onze medewerkers niet mogelijk om iedereen die op de wachtlijst staat persoonlijk te informeren. We plannen voor het KDV en BSO een half jaar vooruit, voor de peuteropvang drie maanden vooruit en tussendoor worden er vrijgekomen plekjes ingedeeld. Als er een opvangplek beschikbaar is voor uw kind(eren), ontvangt u van ons bericht. U heeft dan twee weken de tijd om van het aanbod gebruik te maken.

Opvang: wijzigen, opzeggen of annuleren

Hoe kan ik een wijziging van opvangdagen doorgeven?
We noemen dit incidentele opvang en je kan dit aanvragen via de ouderapp. Wij factureren de extra afgenomen dagen per maand of je zet hiervoor het opgebouwde ruiltegoed in. Een incidentele opvang dag wordt, als er een plek beschikbaar is, uiterlijk 2 weken voor de extra dag toegezegd door de betreffende locatie. De termijn van 2 weken geldt zowel voor de KDV als de BSO tijdens schooldagen. Voor extra opvang voor de BSO in de vakantieweken geldt een termijn van 4 weken. Bij de peuteropvang is het niet mogelijk om extra dagen aan te vragen of dagen te ruilen. – Momenteel is het in verband met het personeelstekort niet mogelijk om extra dagen aan te vragen -
Ik heb extra opvang nodig, hoe regel ik dit?
We noemen dit incidentele opvang en je kan dit aanvragen bij de pedagogische medewerkers op de groep en bij sommige locaties via de ouderapp. Wij factureren de extra afgenomen dagen per maand of je zet hiervoor het opgebouwde ruiltegoed in. Een incidentele opvang dag wordt, als er een plek beschikbaar is, uiterlijk 2 weken voor de extra dag toegezegd door de betreffende locatie. De termijn van 2 weken geldt zowel voor de KDV als de BSO tijdens schooldagen. Voor extra opvang voor de BSO in de vakantieweken geldt een termijn van 4 weken. Momenteel is het in verband met het personeelstekort niet mogelijk om extra dagen aan te vragen.
Hoe kan ik opzeggen en wat is de opzegtermijn?
In verband met huidige personeelstekorten zijn een aantal leveringsvoorwaarden per 1 juli 2022 versoepeld: - U kunt een plaatsingscontract per direct opzeggen. Er geldt tot 31 december 2022 geen opzegtermijn van één maand. Ook als u één dag minder opvang wilt afnemen, kunt u per direct opzeggen. - Als u tijdelijk, vanaf 2 maanden uw opvangcontract wilt opzeggen dan is dit mogelijk tot 31 december 2022. Uw opvangplek blijft gereserveerd voor u. De aanvraag hiervoor stuurt u naar planning@herokindercentra.nl
Kan ik mijn opvangpakket aanpassen?
In verband met huidige personeelstekort zijn een aantal leveringsvoorwaarden per 1 juli 2022 versoepeld: Het is per direct en tot 31 december 2022 mogelijk uw BSO pakket aan te passen van all-in naar schoolweken of van all-in naar vakantieweken. Normaliter kan dit één keer per kalenderjaar aan het einde van het jaar. Vooral voor de oudere BSO kinderen kan een vakantiepakket nog uitkomst bieden omdat zij op schooldagen al zelfstandig naar huis kunnen gaan. De aanvraag hiervoor stuurt u naar planning@herokindercentra.nl
Wat is het verschil tussen een annulering en een opzegging?
Er is sprake van een annulering wanneer je de plaats (geheel of gedeeltelijk) annuleert vóór de officiële plaatsingsdatum. Aan een annulering zijn kosten verbonden (zie onze leveringsvoorwaarden). Van een opzegging is sprake als uw kind al opgevangen wordt en je de plaatsing (geheel of gedeeltelijk) beëindigt. Bij opzegging geldt er een opzegtermijn van één maand.
Als mijn kind 4 jaar wordt en het kinderdagverblijf gaat verlaten, moet ik dan de plaats opzeggen?
Nee, uw kindje wordt geplaatst tot de vierde verjaardag. Als je kind nog niet op de basisschool kan beginnen, is het aanvragen van verlenging mogelijk. Je kan hiervoor mailen naar planning@herokindercentra.nl op het moment dat het kind 3 jaar en 3 maanden is. Verlenging na de vierde verjaardag is niet verzekerd.
Is er een wenperiode?
Ja, we besteden tijd en aandacht aan het wennen op de opvang. We maken hierover afspraken tijdens het plaatsing gesprek. De wendagen starten vanaf de plaatsingsdatum. Voor de startdatum mogen we geen kinderen laten wennen. Houd er dan ook rekening mee dat je tijdens de wendagen je kind eerder op kunt halen. Wij bieden geen restitutie voor de niet genoten opvanguren van de wendag(en). Dit is ook opgenomen in onze leveringsvoorwaarden.
Biedt Hero kindercentra ook warme maaltijden aan?
Bij een aantal locaties bieden we warme maaltijden aan. Dit vind je terug op de pagina van de locatie van je keuze. Via de locatie krijg je hierover informatie en kun je op een formulier aangeven op welke dagen je gebruik wilt maken van de warme maaltijd voor je kind en welke bijzonderheden er gelden.

Kosten kinderopvang, BSO en/of peuteropvang

Hoe weet ik welk pakket voor ons het beste is?
Dat ligt aan de opvangwensen. De meest gunstige NETTO opvangkosten kun je berekenen door een proefberekening te maken. Dat kan met de online rekentool die is terug te vinden bij de locatie van je keuze. Deze berekening geeft een indicatie van de bruto en netto kosten. Ook kun je pakketvormen naast elkaar zetten.
Waar kan ik een bruto/netto berekening maken?
Dat kan met de online rekentool die is terug te vinden op de locatiepagina van je keuze. Deze berekening geeft een indicatie van de bruto en netto kosten. Ook kun je pakketvormen naast elkaar zetten.
Hoe kan ik van pakket wisselen?
Het kan zijn dat de opvangwensen veranderen of dat het, gezien de kosten aantrekkelijker is om het pakket om te zetten. Het wijzigingen van het opvangpakket is alleen mogelijk per de eerste dag van elk kalenderjaar. Je kunt het wijzigen van pakketvorm schriftelijk doorgeven vóór 1 december via planning@herokindercentra.nl. Wij verwerken de wijziging dan per 1 januari.
Hoe betaal ik de kosten voor de opvang?
Je ontvangt maandelijks een factuur en betaalt vooraf met automatische incasso. Het bedrag wordt altijd rond het einde van de maand afgeschreven. De kinderopvangtoeslag ontvang je eerder. Bijvoorbeeld de toeslag voor de maand mei ontvang je rond 20 april en onze factuur voor mei ontvang je dan eind april.
Waar kan ik de kosten voor peuteropvang vinden?
Deze vind je op de website van Hero kindercentra. Wanneer je naar de locatie van jouw keuze gaat vind je op de pagina een button 'tarieven'.
Hoe vraag ik kinderopvangtoeslag aan?
Je vraagt kinderopvangtoeslag aan via de Belastingdienst. Er zijn een aantal voorwaarden waaraan je moet voldoen wil je in aanmerking komen voor toeslag. De toeslag wordt bepaald op basis van het verzamelinkomen. Meer informatie vind je op de website van de belastingdienst.
Als ik mijn baan kwijt raak, heb ik dan nog recht op kinderopvangtoeslag?
Werk je in loondienst en stop je met werken of word je werkeloos? Of stopt je eigen onderneming? Dan heb je nog 3 maanden recht op kinderopvangtoeslag. Daarna zijn een aantal situaties mogelijk. Als je bijvoorbeeld minder opvanguren afgenomen hebt dan het aantal uren waar je recht op hebt, dan mag je de uren die je over hebt ook na deze 3 maanden gebruiken, tot aan het einde van het jaar. Bekijk op de site van de belastingdienst welke situatie voor jou geldt.
Ontvang ik een jaaropgaaf van jullie?
Ja, je ontvangt van ons jaarlijks in de 2e helft van februari een jaaropgave. Deze kun je gebruiken voor de belastingdienst.
Op mijn factuur staat soms 0,5 bij een dag, wat betekent dit?
Dit betekent dat er een halve maand in rekening wordt gebracht.
Moet ik betalen als de opvang op een feestdag gesloten is?
Ja, de feestdagen worden ook in rekening gebracht en maken onderdeel uit van je opvangpakket. Deze dagen worden automatisch afgemeld zodat de uren bijgeschreven worden bij het Ruiltegoed.
Mogen jullie de prijzen verhogen?
Ja, dit is opgenomen in de algemene voorwaarden en de leveringsvoorwaarden. Wij zijn bevoegd om de overeengekomen prijs aan te passen, waaronder te verhogen. Prijswijzigingen worden minimaal 5 kalenderweken voor de invoeringsdatum aangekondigd.
Zijn luiers en voeding inbegrepen bij de prijs?
Ja, dat is inbegrepen. Sommige locaties bieden warme maaltijden. Deze zijn tegen extra betaling af te nemen. Bij de peuteropvang is dit niet het geval. Hier nemen ouders zelf luiers en fruit mee.

Ouderportaal/ouderapp

Hoe maak ik een ouderportaal/app account aan?
Nieuwe ouders: Na ontvangst van je getekende contract ontvang je een mail met uitleg over het aanmaken van een account voor het ouderportaal. Je ontvangt een debiteurennummer en een registratiewachtwoord. Met deze twee gegevens kun je inloggen op het ouderportaal en de ouderapp. Zittende ouders: vraag via de afdeling Planning (planning@herokindercentra.nl) een debiteurennummer en een registratiewachtwoord op. Met deze gegevens kun je inloggen op het ouderportaal en op de ouderapp. Let op bij het kopiëren en plakken van het wachtwoord dat de punt NIET mee gekopieerd wordt. Alleen voor de betalende ouder kan een account aangemaakt worden.
Hoe vind ik de app van Hero kindercentra?
Deze app is te vinden op Google Play en de App-store en heet “Konnect”. Voor het inloggen op de app heb je dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord nodig als het ouderportaal. Weet je niet zeker welke app je moet gebruiken of heb je inlogproblemen? Bel dan naar (023)- 512 39 20 of mail naar: planning@herokindercentra.nl.
Waar moet ik mijn kind een dag afmelden?
Je kunt een kind afmelden via het ouderportaal/app. Bij tijdige afmelding ontvang je ruiltegoed. Ruiltegoed wordt momenteel niet verstrekt i.v.m. personeelstekort.
Hoe kan ik een dag afmelden?
Je kunt een dag afmelden via het ouderportaal. Bij tijdige afmelding ontvang je ruiltegoed. Ruiltegoed wordt momenteel niet verstrekt i.v.m. personeelstekort. Feestdagen worden automatisch afgemeld. Het is niet mogelijk om je voor een dagdeel af te melden. Het is van belang om je zowel voor BSO als VSO apart af te melden. Het afmelden van dagen is alleen mogelijk voor reguliere opvang. Ingezette incidentele opvanguren kunnen niet worden geannuleerd.
Ik heb per ongeluk een dag afgemeld die ik niet af had moeten melden. Wat moet ik doen?
Meld het bij de medewerkers van de groep en zij zorgen ervoor dat het hersteld wordt.
Hoe werkt de OuderApp van Hero kindercentra?
In de OuderApp kunt u gemakkelijk foto’s en berichten bekijken op uw telefoon of tablet. De Konnect OuderApp is te downloaden in de Google Play Store (voor Android) en in de App Store (voor iOS). Als je de app hebt geïnstalleerd kun je inloggen met de gegevens die je per e-mail van Hero hebt ontvangen. Bekijk deze video voor meer informatie over de app:https://www.kidskonnect.nl/nl/actueel/uitlegvideo-konnect-voor-ouders

Tegoeden

Welke tegoeden zijn er?
Voor de kinderdagverblijven en BSO heeft Hero een Feestdagenservice. Je vindt meer informatie over de feestdagenservice in de leveringsvoorwaarden, artikel 11. De BSO heeft hiernaast ook BSO marge uren service. Meer informatie over BSO marge uren service staan in de leveringsvoorwaarden, artikel 2.7 Beide type tegoeden zijn kind en contract gebonden en niet overdraagbaar. Voor de peuteropvang gelden deze tegoeden niet.
Hoe kan ik mijn tegoed inzetten?
Via het ouderportaal of de ouderapp kun je het opgebouwde tegoed inzetten bij de aanvraag van extra opvangdagen. Heeft u onvoldoende BSO tegoed, dan is het ook mogelijk om een extra opvangdag deels vanuit het tegoed en deels op factuur af te nemen. Extra opvang toch niet nodig? De ingezette uren uit het tegoed kunnen helaas niet meer teruggegeven worden en het tegoed is niet om te zetten in geld. Bij de peuteropvang is het niet mogelijk om extra dagen aan te vragen of dagen te ruilen en bouw je geen tegoed op.
Mag je feestdagentegoed combineren met BSO margeuren tegoed?
Het is niet mogelijk om binnen een aanvraag de verschillende tegoeden te combineren.
Waarom zijn de mogelijkheden van het aanvragen voor extra dagen momenteel beperkt?
In verband met het personeelstekort is er minimale ruimte voor het goedkeuren van extra aanvragen.
Hoe zie ik wat ik nog aan tegoed heb staan?
Het totaaloverzicht tegoed is zichtbaar in het ouderportaal.
Hoe lang en wanneer is het tegoed geldig?
Het tegoed is gebonden aan de opvang locatie van het kind, geldig op de locatie waar het kind geplaatst is en geldig voor de duur van het kalenderjaar. Er is geen restitutie mogelijk voor het vervallen tegoed. Je vindt deze informatie in de leveringsvoorwaarden, artikel 11. De leveringsvoorwaarden vind je op de pagina van de locatie van je keuze.
Klopt het dat ik voor de afmelding van mijn kind op nationale feestdagen ook feestdagentegoed ontvang?
Ja, dat klopt. Deze dagen worden automatisch opgenomen als tegoed wanneer de feestdag een opvangdag is. De nationale feestdagen worden in rekening gebracht omdat op deze dagen de medewerkers doorbetaald krijgen en dit niet in de totale tariefstelling is versleuteld. De uren van collectieve sluitingsdagen zijn niet in het contract opgenomen en kun je niet afmelden. Je ontvangt hiervoor ook geen tegoed. De vakantiedagen en collectieve sluitingsdagen vind je op de volgende pagina: www.herokindercentra.nl/openingsdagen/.
Hoe gaan jullie om met sluitingsdagen anders dan een margedag?
Bij andere of bijzondere sluitingsdagen zoals bijvoorbeeld stakingsdagen wordt per situatie en in overleg met het kindercentrum, bekeken welke opvangmogelijkheden Hero kindercentra kan bieden. Het is niet vanzelfsprekend dat er extra opvang geboden wordt. Voor de opvang tijdens deze meerdere of andere bijzondere sluitingsdagen is het niet mogelijk om opgebouwd tegoed in te zetten.
Is opvang tijdens marge- en studiedagen van school inbegrepen bij mijn contract op de BSO?
Ja, je vindt deze informatie in de leveringsvoorwaarden, artikel 2.7. De leveringsvoorwaarden vind je op de pagina van de locatie van je keuze.

Peuteropvang: Voor- en vroegschoolse educatie (VVE)

Wanneer kan ik mijn kind inschrijven voor de peuteropvang?
Vanaf hun eerste verjaardag mogen kinderen ingeschreven worden voor de peuteropvang.
Wat is voor- en vroegschoolse educatie (VVE)
Veel peuteropvanglocaties en kinderdagverblijven in Haarlem werken met speciale speel- en leerprogramma’s. In deze programma’s is extra aandacht voor de (taal)ontwikkeling van kinderen. Dit noemen we voor- en vroegschoolse educatie (VVE). Op een VVE-locatie leert het kind de Nederlandse taal spelenderwijs. Ook leert het omgaan met regels en met andere kinderen. De leidsters hebben een speciale training gevolgd om de ontwikkeling van je kind goed te begeleiden en stimuleren. Als je kind naar een VVE-locatie gaat, is het op vierjarige leeftijd helemaal klaar voor de stap naar de basisschool. Voor meer informatie ga naar de website klaarvoordestarthaarlem.nl.
Hoe kom ik aan een VVE indicatie ?
Een VVE indicatie wordt in samenspraak met de ouder afgegeven door het consultatiebureau.
Is er een informatiepunt waar ik naartoe kan (inloopspreekuur)?
Ja, op dinsdag is er een telefonisch spreekuur voor uw vragen. Bijvoorbeeld als je vragen hebt over de peuteropvang of hulp wilt bij de inschrijving. Meer informatie hierover vind je op de volgende pagina: https://www.herokindercentra.nl/klaar-voor-de-start/.
Hoeveel dagen per week mag mijn kind naar de peuteropvang?
Een kind mag als het 2 ½ jaar oud is twee dagen per week naar de peuteropvang. Met een VVE indicatie gaat een kind vier dagen per week naar de peuteropvang.
Mag ik met een VVE indicatie ook twee dagen per week gebruik maken van peuteropvang?
Nee, met een VVE indicatie gaat een kind 16 uur per week naar de peuteropvang: 4x4 uur per week in de ochtend. Wanneer je kiest voor twee dagen, dan vervalt het gebruik van de VVE verklaring.
Kan ik gedurende het hele jaar gebruik maken van peuteropvang?
Nee, de peuteropvang is gesloten tijdens de schoolvakanties.
Wat is een Haarlempas?
Met een Haarlempas is peuteropvang gratis. De kosten worden betaald door de gemeente Haarlem. Of je in aanmerking komt voor de Haarlempas is afhankelijk van je inkomenssituatie. Voor meer informatie kijk op www.haarlem.nl/haarlempas.
Heb ik voorrang op de basisschool als mijn kind naar de VVE peuteropvang gaat?
Als uw kind minimaal een jaar voordat het naar de basisschool gaat, naar de ‘Klaar voor de Start’ VVE peuteropvang gaat, krijgt u voorrang op een basisschool die in uw postcode gebied valt. Om aan te tonen dat uw kind naar de ‘Klaar voor de Start’ VVE peuteropvang gaat, kunt u uw opvang contract laten zien. Daarop staat de startdatum en dat het gaat om VVE peuteropvang.
Wat neem ik zelf mee naar de peuteropvang voor mijn kind?
Alle activiteiten en drinken zijn inbegrepen bij de peuteropvang. Er is ook een fruitmoment en hiervoor geeft u uw kind fruit, groente en/of een cracker mee naar de peuteropvang. Is uw kind nog niet zindelijk dan neemt u zelf een luier mee vanuit huis.
Voor de peuteropvang heb ik een VVE indicatie dan mag ik toch gelijk beginnen?
Niet altijd. Ook voor kinderen met een VVE indicatie geldt dat er wachtlijsten zijn en niet altijd gelijk plek is op de peuteropvanglocatie
Mijn kind is al twee jaar en heeft een VVE indicatie. Waarom ontvang ik geen aanbod?
Peuters met een VVE indicatie starten pas vanaf 2,5 jaar. Als beide ouders werken is het, afhankelijk van de wachtlijst mogelijk om al met twee jaar te starten.
  • Cookie instellingen
  • Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden
  • Leveringsvoorwaarden
Copyright © Hero kindercentra 2023  |  Online Marketing - Doit Online Media
U gebruikt een verouderde en onveilige browser Voor een prettig en veilig gebruik van de website raden wij u aan om gebruik te maken van een andere internet browser.
Google Chrome Download Mozilla Firefox Download
Microsoft stopt ondersteuning oudere versies Internet Explorer Door: NU.nl
Wij maken gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om jou een optimaal werkende website te kunnen bieden. Lees hier welke Cookies wij gebruiken en onze Privacyverklaring.

Akkoord


Wil je dat niet? Pas dan hier de cookie instellingen aan.

Wat zijn cookies

Cookies zijn kleine bestandjes die wij op je computer, tablet of mobiele telefoon plaatsen als je onze website of app gebruikt. Soms zijn ze noodzakelijk voor het gebruik van de site, maar niet altijd.

Welke cookies mogen wij gebruiken?

Met ‘alle cookies’ werkt de website het best. En wordt je bezoekgedrag gebruikt voor marketingdoeleinden. Kies je voor anoniem, dan worden je gegevens niet meer door ons gebruikt.

Alle cookies
Anoniem


Lees hier alles over onze Cookies en Privacyverklaring.