Coördinator klantadvies en planning
Voor onze afdeling klantadvies en planning zijn wij per 1 juli a.s. op zoek naar een
Coördinator klantadvies en planning
28-32 uur per week, voor een periode van 6 maanden
Coördinator klantadvies en planning is een allround functie met afwisselende werkzaamheden. Er zijn een aantal specifieke coördinerende taken en de coördinator ondersteunt daarnaast diverse collega’s voor complexe vraagstukken over kind planning, locatie bezetting, inrichting werkproces en rapportages.
Functiebeschrijving
- Je bent eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van de afdeling en managers van de locaties voor complexe vraagstukken over kind planning, locatie bezetting, inrichting werkproces en rapportages;
- Je evalueert de werkwijze en adviseert de manager over het te voeren plaatsingsbeleid, het plaatsingsprogramma, het ouderportaal en de implementatie van veranderingen;
- Je beheert functioneel het planningsysteem en ouderportaal en ondersteunt clusters bij het oplossen van problemen;
- Je doet aanpassingen in het systeem om het werkproces efficiënter te laten verlopen;
- Je informeert en traint de medewerkers van de afdelingen en clustermanagers/clusterassistenten over updates en wijzigingen;
- Je voert projectmatige administratieve taken uit;
- Je maakt rapportages van en monitort kengetallen en denkt mee over bijsturen van capaciteit en bezetting;
- Je handelt inkomende klachten af en houdt overzicht over de inkomende klachten en geeft advies indien dit aanleiding geeft voor bijstelling van beleid;
- Je plant werkoverleggen in met en coördineert het werkrooster van de medewerkers van de afdeling.
Wij vragen
- Een afgeronde HBO opleiding;
- Minimaal 3 jaar voor de functie relevante werkervaring;
- Sterke mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Kennis van dienstverlening en ontwikkelingen op het gebied van kinderopvang is een pre;
- Ervaring met projectmanagement;
- Klantgericht, proactief, omgevingsbewust;
- Gericht op samenwerking;
- Nieuwsgierig en innovatief;
- Analytisch sterk en probleemoplossend vermogen;
- Stressbestendig, resultaatgericht;
- Kennis van en ervaring met automatiseringspakketten (Kidskonnect is een pré).
Wij bieden
- Een tijdelijk contract voor 28-32 uur per week;
- Een mooi salaris conform cao Kinderopvang, schaal 9 (trede afhankelijk van je ervaring);
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden met pensioenopbouw (PFZW), een aanvullende zorgverzekering, fietsplan of een tegemoetkoming in de reiskosten;
- Werken bij de grootste én leukste kinderopvangorganisatie van Haarlem;
- Collega’s die leren, plezier, avontuur en aandacht net zo belangrijk vinden als jij.
Interesse?
Ben jij de allround coördinator Klantadvies en planning die wij zoeken? Wacht dan niet langer en stuur je CV naar vacatures@herokindercentra.nl!
Solliciteer op deze functie
Snel solliciteren
Wij zijn altijd op zoek naar pedagogisch medewerkers met talent. Stuur een open sollicitatie en wie weet zijn we toch een goede match!